Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2021 22:58 - За БФС и всичко останало
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "...БФС е мафия..." , това гласи позната песен по родните стадиони. Някак свикнах да го чувам и вече дори не ми прави впечатление. Но след този цирк вчера...просто не знам какво да кажа. Коментирахме с приятел какво се случва и питам следното: Как може всички да знаят схемите и начините за корупция, да виждат колко сме зле и да се продадат за няколко топки, сувенири, вечери или дребни пари под масата? Моят събеседник (който изобщо не е фен на бг футбол) отговори със спокойствие: Просто на тези хора им е добре в схемите.
Мисля и аз, вероятно е така. Но струва ли си? В аматьорските групи има отбори с по единадесет души, с по десет души за мач. Нормално, по селата е така. Но един мач е 400 лв. Това трябва да се промени. В България да фалираш като футболен клуб е нещо нормално. Пак в България има юноши, смятани за големи таланти. Същите играят в Първа лига и по някое време част от тях излизат в чужбина. И точно тогава започват да се срамуват. Срам ги е да идват от топ отбор в България и да ги върнат при юношите...за да се научат на футбол. 
Такива неща не ги разбирам и не ги виждам като нормални. За членовете на БФС, за президенти и делегати изобщо не ми се коментира. Но кой съм аз да слагам на кантар две топки и безплатна вечеря срещу бъдещето на децата...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 97270
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив