Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2016 08:44 - Отново в родната футболна действителност
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 431 Коментари: 0 Гласове:
0



Европейското отмина , Каменица фен купа също. Някак неусетно новия футболен сезон чука на вратата.  Докато Бейл , Модрич и манекена Роналдо рисуваха по терените , тук нещата са си по старо му...донякъде. Вече напълно официално има два отбора ЦСКА.  Нищо , че едните незнаят къде ще играят. Нищо , че двата клуба са заявили един стадион в един ден. Честно казано,  за идващия сезон ще се говори сто години. Ничия фантазия не може да предположи как ще свърши всичко. Докато Локо Пловдив бие разни отборчета от незнайни страни , първенците от миналата година започнаха битка в Европа. Славия вече приключи , но едва ли някой е изненадан. Берое има шанс и срещу АИК , но само от тях зависи. Левски от един месец търсят оправдание , защото никой не вярва в победите срещу Марибор. Лудогорец очаквано е фаворит срещу съперника си , но и миналата година беше така. Все пак съм оптимист за всички мачове. Повече ме притеснява първенството. Вече е почти ясно , че ще се играе на три стадиона. На 90 % е ясно , че няма как всички клубове да доиграят първенството.  Общо взето , служебни победи ще се раздават редовно. И накрая , победителя от втората осмица (?!) ще играе в Европа. Не съм песимист , не съм хейтър. Обичам си футбола. Този сезон обаче , не виждам светлина в тунела...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 97213
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив