Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2017 23:33 - Пулев - Джошуа
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 2215 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 28 Октомври 2017 година ! Това е официалната дата за двубоя между двамата атлети. Мястото - Кардиф , титлата - една. Какво е интересното от страна на Кобрата обаче? Това е последен шанс на нашето момче да стъпи на този връх , според мен разбира се. В никакъв случай няма да е лесно! Дори напротив. Но на кой му пука! Лесни финали няма , нали така? Мачът на Джошуа срещу Кличко беше , пак според мен , точно това , което човек си представя като чуе за боксов мач. Без глупости , без скрити удари...доколкото е възможно. Двамата в средата на ринга и бой до последна капка кръв! За да съм честен пред себе си , не съм виждал Кубрат Пулев в такъв мач. Това обаче съвсем , съвсем не означава , че не може да го направи. Защото Кубрат Пулев има едно голямо предимство - роден е на Балканите. Място , на което се научаваш да не губиш още от дете... Място , на което спортната и човешката злоба вървят почти неразделно. Това не е толкова лошо , не ме разбирайте грешно. Второто предимство на бъдещия световен шампион е , че работи в Германия. Страната на дисциплината. Доста неща са в полза на Кубрат и аз лично му желая победата. На лошото няма да обръщаме внимание , титлата ни интересува. Успех Кобра!

https://svetoslavsblog.alle.bg/

@svetoslavsblog


Тагове:   Пулев,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 97158
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив