Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2017 23:40 - Пролетно начало на първа лига
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
0



В България отново е време за футбол!  Край на подготовката - който тичал...тичал. Ето го моят коментар за всички мачове:

Дунав - Берое  0:4
Изключение от правилото! Дунав допускаше малко голове през есента , Берое трудно бележеше. Според мен в Русе няма да берат толкова срам до края на първенството.  Берое още не ми е напълно ясен отбор , но в последните години държат добро представяне.


Нефтохимик - Монтана   2:0 
Интересен мач,  поради една единствена причина: еднакво слаби отбори! Нефтохимик са ми кандидати за разпадане преди да свърши сезона. Дразни ме друго. Треньора на Монтана,  г-н Джамбази,  съвсем спокойно заяви как този отбор е изпаднал с един крак. Да се чуди човек хората с парите защо доведоха футболисти за цял нов отбор и платиха подготовка в Турция,  след като няма за какво.

Пирин - Левски   1:0
Пирин победи заслужено , Левски загуби минимално. Поздрави за Иван Цветков,  който ми вкара десет гола лятото на малки врати.  Мисля , че Орлетата могат повече. Някой от феновете  да им разкаже как до десетата минута противника трябва да е здраво наритан и да разбере , че ще загуби мача. 
А за Левски всички знаят. Там нещата не са добри , от както се махна Гонзо...като играч.

Локомотив Г.О. - Ботев   0:1
Феновете в Горна Оряховица чакат много години за професионален футбол...и ще трябва да чакат още! Това , в което отбора се превърнал е някаква пародия!  Цяло полувреме гледах какъв състав са събрали  и не разбрах по каква работа са в България. За тези пари колко ли юноши ще скъсат бутоните от тичане пред роднини и приятели?
За Ботев какво да кажа... Ако си мислят , чу всичко е ок заради победата , много бъркат.

Черно море - ЦСКА  0:2
Този мач ми беше най-интересен. Атаките не спираха , грубите влизания също. Обикновенно така се получава, когато и двата отбора искат победата. 

Славия - Лудогорец   0:2
И две седмици да го бяха играли , резултата пак щеше да е ясен. Лудогорец си гази наред и всички скачат като луди , ако случайно не спечели. Дано и в Четвъртък да направят същият резултат...
Славия според мен е крайно време да изпадне и да не се връща. Мисля си , че поне половината им мачове са уредени всяка година.

Верея - Локомотив Пловдив  0:1
Ще играят пак във втората шестица (или осмица , или дванадесетица). Верея може и да няма отбор следващата година.

Това беше. В заключение ще се обърна към Димитър Бербатов и Валери Божинов: Момчета , трета лига започва през уикенда. В Миньор Перник още нещата в атака не са идеални. Елате за един полусезон и после ще му мислите. В крайна сметка , който знае какво говори , само аз си знам за какво говоря. Чао!

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 97320
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив