Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2016 16:51 - Нова висша лига
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
0



 Само на мен ли ми се струва , че това е глупост. Случайно попаднах на футболно предаване от 2012 година. Кой ли не се изказа , че отборите са много и трябвало да се намалят. Като станели по-малко , класата щяла да се вдигне. Никой тарикат не се сети , че от "класните" отбори някой ще трябва да го отнесе. Защото няма проблем Шумен или Добруджа да изпаднат. Но като изпаднаха ЦСКА и Литекс стана страшно. Висша лига , с осветление , с глупости. Вчера на работната среща станало ясно , че компромиси ще има...ама малки и не за всички. Ми тогава , господа глупаци , какво да правим ? Да са си десет отбора , или 8 и да няма изпадащи. И за малките деца е ясно , че всичко е заради ЦСКА . Съгласен съм , че правила трябва за всички. Не сега червените да се оправдават , че само те били ощетени. И сега ще канят Сульо и Пульо във Висшата лига , само и само да върнем нашите хора. Аз също съм за повече отбори , но не по този начин. Иначе , отбори за А група има. Футболни градове у нас колкото искаш. Перник , Дупница , Кюстендил , Благоевград , Сандански , Петрич , Велико Търново , Русе , Шумен , Бургас , Добрич , дори и по-малките във футболно отношение Търговище , Симитли , Банско , Разлог , Панагюрище и много , много други. Значи , вместо да правят глупости , управниците да направят от 10 на 20 отбора А група. За две години ще се запълнят местата в елита. Навсякъде хората се интересуват от футбол. И вместо ЦСКА да гостува на Армията , нека всички се радваме на футбола. Ясно е кои отбори ще се борят за Европа , но останалите 15 клуба ще играят истински футбол. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 101022
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив