Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2015 20:05 - Да се изпикаеш на пет метра от паметник на Васил Иванов Кунчев
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
0



 Работата ми е свързана с шофиране  и постоянно съм свидетел на глупоста и простотията на хората по пътя. Дори се замислям да започна нова рубрика. 

През седмицата пътувах за Челопеч. При село Буново има мемориал на Васил Левски. Минавайки покрай мястото , виждам паркирала кола , софийска регистрация. С учудване не виждам никой в колата , нито пред паметника. В следващия момент виждам човека...заел класическа поза и си пикае най-спокойно. Замислих се. Само на мен ли ми остана уважение към родината? Само аз ли знам кои са хората , с лица от камък ? Незнам , може би само на мен ми пука. Незнам колко изобщо ви пука... 
Чакам следващата потресаваща случка на пътя...и така


Тагове:   Васил,   Левски,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 100986
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив