Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2015 12:54 - Изненадан съм , че Петев не ме вика
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 495 Коментари: 0 Гласове:
0



Гаджев е от по-добрата половина бг футболисти. Това интервю , обаче , се нарежда до сръбско-българското изказване на Божинов и some times wins на Стоичков. Не че преди не е имало футболисти , играли само в нац. отбор. Веднага се сещам за Красимир Чомаков примерно. Не е сериозно след два мача да искаш в държавния тим. Аз също искам , но Петев не гледа аматьорски футбол. Всички знаят , че Гаджев няма да играе в "Европа". От години родните играчи акустират в азиатска Турция или малките клубове в Русия. 2/3 от играчите са точно там. Според мен , не беше логично да се махне от Левски и да се чуди какво да прави. Сега е ясно , че търпи гаври-к*р нац. отбор , най-ниска заплата в Левски, без право на глас...сега е по-нисък от юношите. Гаджев сам си е виновен и сега трябва доста да тича , за да стигне до нулата. Хубаво е да спре с глупостите и да започне да вкарва както преди. Няма да загуби много от двата мача с Хърватия и Азербайджан, но може да загуби много повече в бъдеще. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 101084
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив