Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2015 15:47 - бг футбол
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте, 
страхотна футболна седмица мина. Чакаме още хубави моменти в реваншите за лига Европа следващата седмица.  "Берое" показа колко струва с лесна победа над "Атлантас".  "Литекс" остави вратата отворена след 1:1 с "Йелгава". Темите днес : 

Тема 1 : ...в Европа
Браво и пак Браво за "Зелени" и "Оранжеви" ! Ще се играе в следващия кръг и това е ! Докато в Стара Загора вече (прикрито) мислят за "Брьондби" , в Ловеч трябва малко повече... Аз лично съм доволен. Поглед и към Разград : там драмата е вече втора година със "Стяуа". Вече почти не се говори за дуспите на Моци. Сега и двата клуба се чудят кой противников състезател да закупят. Искрено се надявам , че нашата селекция ще бъде по-добра и пак ще има шампионска лига. Дали ще стане ?

Тема 2 : Държавата помага
Ето нещо наистина хубаво. Може би ще доживеем футбола и Държавата да не си пречат. Още повече - да си помагат. Футбола ни върви нагоре , само трябват някои промени. Говори се за пари от стадиони. Като се удари едно рамо и с дълговете , нещата отиват на добре. На футболните шефове пък остава да се научат на правилна организация.

Тема 3 : Юношите
Аз ли съм единствения , който вижда това за правилно ? В "Левски" се оплакват , че отбора бил U19 . В ЦСКА се взимат някогашни звезди , в "Локомотив" Пловдив - също. Сигурен съм , че всеки треньор , който има невероятен 19-годишен футболист , ще го пусне в игра. Истината е , обаче , че дори в световен мащаб такива играчи са няколко за удно поколение. Следователно , всеки отбор играе с юношите , които сам е изградил. От доста години се вижда нещо странно в трансферите в България.  Купуват се разни футболисти , подписват се сериозни договори.  След два , три месеца вече се търсят нови. На старите се плащат куп пари за няколко мача. На следващите - също. На по-следващите...също. Колко "грешни" пари са се дали за последните десет години ? Само аз ли го виждам ? Този сезон дава доста възможности за млади таланти. Дано нещата започнат да се получават и в тази посока.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 97107
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив