Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2015 18:12 - бг футбол
Автор: s44 Категория: Спорт   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здравейте, 

ето ме и мен с новия ми блог. Вероятно не съм много оригинален с темата за бг футбола... така де, всеки в България разбира от футбол.Нещото, което ме подтиква да пиша тук е, че никъде не виждам моето мнение в медиите. Следователно , може да ви е интересно. Всеки ден ще пиша за три теми. Ето ги и днешните :

Тема 1 : ЦСКА
НЕ са ми любимия отбор, но са много актуални в момента с драмата в "А" окръжна ли...във "В" група ли... в шампионска лига ли...Днес италианския "Парма" обяви  фалит и тихо и спокойно ще стартира следващия сезон от серия "Д" . Какво се случва тук ? Цялата държава се тресе , бави се жребия за първенството , всякакви хора говорят през медиите , всеки си прави собствен ЦСКА... СТИГА. Това е смешно ! Защо е цялото това "нещо" ? Може би някога това е бил велик отбор...повтарям НЯКОГА.  Днес нито "сини" , нито "червени" са велики клубове. Нещо повече - и двата клуба са на дъното. Армейците са единствените хора в света , които пратиха собственика на любимия им отбор в затвора ( г-н Томов )  и след това го приеха като месия...хаха . но това е минало. Сега всички гледат с надежда към окръжните групи. Силно впечатление ми направи Валентин Илиев , който сподели , че щял да играе в селската група...sorry mr. Илиев , но вие сте си точно за там. Друго много коментирано напоследък...да се играе с юноши. Това , че са научени да псуват, вместо да подават е ясно. Интересното е как ще се справят тези "червени" момчета срещу 40 годишни "професионални" аматьори . Дали ще имат лесни мачове във Владая или пък в Люлин...ще видим

Тема 2 : Божинов в "Партизан"
Какво да ви кажа...моето мнение съвпада с 99% от всички футболни фенове , а именно ХАХАХАХАХА

Тема 3 : ...в Европа
Длъжен съм пред себе си да кажа , че изключително съм доволен от липсата на столични отбори в борбата за Европа. Иначе пак тръгваме с надежди. Спомням си преди няколко години , може би десетина , всички наши отбори прегазваха футболните "джуджета"  с пет...шест..че и повече голове. В наши дни треперим от поредните трактористи , сервитьори , банкери , коминочистачи и какви ли не още...СТИГА.Лудогорец са симпатичен отбор...все пак имат за треньор приятел на Моуриньо (представи си) . Половината футболисти си заминаха а нови почти няма. Надявам се , че отбора от незнам къде си , който им се падпа по-рано днес ,няма да е проблем. Берое и Литекс също имат свойте шансове. Старозагорци напазаруваха (незнайно защо) десетина футболисти. Литекс все повече ме изумяват с трансфери от топлите страни...явно добрите сърби свършиха. Пожелавам успех срещу литовския и латвийския противник ,пък ще видим...

За днес толкова. Нови три теми-утре.  Приемам предложения , въпроси , коментари...не се притеснявайте да не сте съгласни с мен. До утре !



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s44
Категория: Спорт
Прочетен: 99384
Постинги: 145
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив